Screen%20Shot%2012-25-14%20at%2005.55%20

Ajomatkan juttelemme mukavia ja lopulta kurvaamme ison omakotitalon pihaan. Sisältä kuuluu basson pauketta ja kiljuntaa. Toivon todella, että nämä bileet tutustuttaisivat minut Liljalaakson ihmisiin. 

"Tässä se on!" Kati tokaisee tullessaan ulos autosta. "Mikkosten talo."

Screen%20Shot%2012-25-14%20at%2006.03%20

Soitamme ovikelloa ja pian oven tulee avaamaan hoiperteleva ruskeatukkainen tyttö lasi kädessään.

"Tehkää ittenne kodikkaaks!" hän toivottaa ja hymyilee meille. "Sä taidat olla se Silja?"

Hymyilen ja nyökkään.

"Joo, Silja on se kehen me törmättiin siellä kaupalla maanantaina. Se on oikeesti tosi mukava ja Kukkalasta, joten varmasti kova bilettäjä", Timo sanoo. "Silja, tässä on Rosa."

Screen%20Shot%2012-25-14%20at%2006.13%20

Rosa ohjaa meidät olohuoneeseen ja menee sitten itse mukaan tanssimaan. Väkeä ei ole kovin paljon nopean katsauksen perusteella. Mutta tanssilattialla nään jotakin kovin miellyttävää - saman pojan, johon törmäsin eilen ruokakaupassa. Poika tanssii yksin ja hörppii vähän väliä bisseään. Pitäisikö minun mennä puhumaan tälle? Olen itsevarma ja tottunut oma-aloitteisuuteen, joten ajattelen olevan paras ratkaisu mennä itse esittäytymään tälle herkulle. Ensin on vain korkattava bisse.

Screen%20Shot%2012-25-14%20at%2006.18%20

Lähestyn häntä jo itsevarmoin askelin, mutta juuri silloin takaani kiihdyttää kipittävin askelin vaaleahiuksinen hoikka tyttö - Juulia! Mitä hän täällä tekee? Ja miksi hän kävelee tuon pojan luokse?

Hetkessä poika on kiinni Juuliassa ja Juulia kiinni pojassa ja he suutelevat intohimoisesti. Peräännyn järkyttyneenä. Ei tuo poika minun laskuissani ollut varattu! Mitä ihmettä? Poika kourii Juulian peppua ikään kuin näyttäen, että tämä tässä on minun. Aivan kuin tuo imuttelu ei jo tekisi selvää asiasta. 

Screen%20Shot%2012-25-14%20at%2006.21%20

Muhinoinnin jälkeen Juulia huimaa minut ja tulee luokseni. Yritän peittää pettymykseni ja hymyillä hänelle. Eihän hän tee mitään väärää, mutta silti... Minulle kelpaisi enemminkin söötin pojan kourinta minun peppussani.

"Silja!" Juulia hihkaisee. "En tienny, että näkisin sut täällä! Tai siis, Rosa mainitsi jostain uudesta tyypistä, mutten ollenkaan osannu yhdistää sua tähän. Ihanaa nähdä sut täällä!"

"Joo, ihanaa kun sain kutsun. Rosa on siis toi ruskeahiuksinen, joka joraa aika tuiterissa tuolla?" varmistan ja naurahdan. 

"Serkkuhan se siellä. Meidän vanhemmat on sisaruksia. Rosa on oikeesti tosi ihana tyttö, se on nyt vaan vähän turhan sekasin karpalovodkasta..." Juulia nauraa. "Hei, tässä on muuten Jani, mun poikaystävä."

Moikkaan niin arkisesti Jania kuin mahdollista.

"Tota noin, mä tulin tänne just kertomaan Janille, et mul on vähän pilvee tuolla yläkerrassa... Haluaisiks tulla meidän kaa polttelemaan?" Juulia kysyy.

Mahtava tilaisuus päästä lähelle Jania! "Ilman muuta", vastaan ja seuraan heitä ylös.Screen%20Shot%2012-25-14%20at%2006.33%20

Mukaan tulee myös mustahiuksinen poika Aarni, joka on Juulian mukaan Janin paras ystävä lapsuudesta asti. Käärimme kaksi sätkää ja polttelemme niitä vuorollaan.

"Onpa hyvää kamaa", kehun puhaltaessani sauhut ulos. Kukkalassa polttelin joka bileissä, joten tämä on minulle täysin tuttua puuhaa.

Pikkuhiljaa alamme kaikki olla sekä kännissä että pilvessä. Nautin olostani, vaikka olenkin hyvin kateellinen Juulialle paikasta Janin lähettyvillä. He ovat seurustelleet puoli vuotta. Miksen tavannut Jania ennen sitä? Minä voisin nyt olla hänen tyttöystävänsä. Mutta ei. Miten typerää.

Screen%20Shot%2012-25-14%20at%2006.43%20

Loppuyöstä Aarni alkaa esittää selviä kiinnostuksen merkkejä minuun. Hän vetää minut kanssaan tanssimaan hitaiden tahtiin. Samalla vilkuilen Jania ja Juuliaa, jotka ovat kiinni toisissaan kuin räiskäleet. Havahdun siihen, kun Aarni laskee hitaasti kätensä pepulleni ja hyväilee sitä.

"Onpa timmi", hän kehuu.

"Kiva kun joku arvostaa", tokaisen. Totta joka sana. Aarni on ihan söpö ja selvästi tietää mistä naruista vedellä, jos haluaa tytön iloiseksi.

Screen%20Shot%2012-25-14%20at%2006.52%20

Puolen tunnin kuluttua Aarni raahaa minut kanssaan Rosan makuuhuoneeseen ja alkaa riisua vaatteitani intohimoisesti suudellen.

"Mä ihastuin suhun heti kun näin sut", hän kuiskaa suuteloinnin välistä. "Oot niin täydellisen näkönen, kaunis ja kuuma... Liljalaakso tarttee tällasia misuja lisää..."

"En mä voi", saan sanotuksi ja pysäytän Aarnin nopeasti liikkuvat kädet. "Mä haluaisin, mut mä en voi. Mulla on menkat. Mutta jos haluut, voin tehdä sulle jotain..."

Kahta kertaa ei tarvitse ehdottaa, kun Aarni jo laskee bokserinsa.

Screen%20Shot%2012-25-14%20at%2006.56%20

Tyydyn siis vain miellyttämään häntä. Se ei oikeastaan haittaa minua, sillä jos nyt annan hyvän vaikutuksen niin varmasti tulemme näkemään uudestaan samoissa puuhissa. Panokseni tuottaa tulosta, sillä homman hoidettuani hän toteaa tyytyväisenä: "Paras suihinotto ikinä."