Screen%20Shot%2001-25-15%20at%2002.47%20

"Mullaki on niin ikävä sua", marien mun kännykkään. "Kumpa nähtäis pian. Joo, mä nään sen tänää... Eikö ookki kusipää? Mä en voi uskoo että mä... No, kyl sä tiiät."

 

Mä tiesin et vaikka mun vaari näytti keskittyvän vaan ajamiseen se kuunteli korva kovana mun juttuja. Kyylä mikä kyylä, niinku joka helvetin vanhus. Mut mä olin vaarille myös kiitollinen, koska se suostu ajaa mut Kuusimetsään. Timon autoon ei ois mahtunu kaikki ja niimpä mä päädyin hommaamaan oman kyytini. Ei huvittanu kuulla heti aamusta vittuilua Aarnista.

Screen%20Shot%2001-25-15%20at%2002.55%20

Matka suju semi nopeesti ja pian vaari parkeeras auton metsänlaitaan. Mä nousin sen avokkarista ja otin kassin mennessäni. Vilkutin sille ja se ajo tiehensä, kuten oli luvannu aikasemmin. Ei jäis morjenstamaan mun kavereita tai tekis muuta noloo.

Mä kävelin leiripaikalle ja en voinu uskoo silmiäni. Sofia ja... Aarni. Ainoot paikalla. Voi vitun vittu. Tota paskiaista mä vähiten halusin nähä. Laskin kassin maahan tömähtäen ja lähin marssimaan dramaattisesti pusikkoon.

Screen%20Shot%2001-25-15%20at%2002.59%20

Sofia lähti mun perään, mut Aarni ei uskaltanu tulla. Oli kenties kuullu mun reaktiosta sen levityksiin.

"Silja, Silja oota!" Sofia huus ja viimein tavoitti mut lammen luona. "Sä ylireagoit, ihan totta. Sä oot varmaan joskus kuullu siitä, että pikkukylissä kaikki tietää kaikkien asiat. Se on totta, se on vaan tän paikan henki. Ei mitään henkilökohtaista sua kohtaan. Kaikki tietää esimerkiks siitä, että viime vuonna mä olin just vetämäst Timon serkkuu käteen ja laattasin sen kyrvälle. Se on vaa hauska juttu!"

"Mä en tykkää sellasesta meiningistä", vastasin vittuuntuneena. "Mä vihaan sitä ku mun asioita riepotellaan koko porukan voimin. Mut... laattasitko oikeesti?"

Mä purskahdin hillittömään nauruun ja niin myös Sofia. Ei vittu. Ehkä se oli oikeessa.

Screen%20Shot%2001-25-15%20at%2003.12%20

Pikkuhiljaa porukka löys tiensä Kuusimetsään ja illalla me sytytettiin nuotio ja juotiin bisseä. Me juteltiin kaikesta ja yritin vältellä koko ajan Aarnin katsetta. Miten se ees kehtas näyttäytyy mun edessä? Pokkaa sil ainaki on. 

Mut kaiken kaikkiaan mulla oli hauskaa. Kukaan vittuillu mulle Aarnista ja mulla alko olla jo hyvä humala päällä.

 

Screen%20Shot%2001-25-15%20at%2003.18%20

Yhessä vaiheessa iltaa mä olin röökillä Katin kaa ja keksittiin mennä kahlaamaan lampeen.

"Onkoha tääl kaloja?" Kati mietti ja sen naamalta näkyi suora ällötys. "Kalat on niin oksettavia, siis mä en kestä. Mut hei Silja, mitä sä oot miettiny Aarnin suhteen? Se on iha toivottoman kiinnostunu susta..."

"Pyh", mutisin ja otin pitkät sauhut. "Oma mokansa ku meni levittämään sitä juttua. Sitä paitsi ei se oo kiinnostunu musta, se vaa haluu tokan suikkarin. Mä tiiän nää tyypit kuules."

Kati repesi nauruun ja niin myös mä. Mutta totta se kai oli.

Screen%20Shot%2001-25-15%20at%2003.21%20

"Vai tokan suikkarin", Kati toisti ja tönäs mua olkapäähän leikillään. Mä menetin tasapainohallinnan ja aloin horjua epäilyttävän paljon kohti vettä.

"Vittu Kati, mä, mä - iik!"

Vettä roisku ympäriinsä, varmasti myös Katin päälle.

Screen%20Shot%2001-25-15%20at%2003.26%20

Hetken kuluttua me molemmat maattiin lammessa ja naurettiin vaa. Harmi vaan, ettei mul ollu mitään vaihtovaatteita messis.

"Tytöt, mitä helvettiä - mitä te siel teette?" kuulu Timon matala ääni meijän takaa. Se nosti Katin ylös vedestä ja sen jälkeen autto mutkin ylös.

Screen%20Shot%2001-25-15%20at%2003.35%20

Mä riisuin mun päällysvaatteet ja ripustin ne roikkumaan mun ja Sofian teltan päälle. Just kun olin tehny sen, Aarni veti mua kädestä ja pyys mua kuuntelemaan sitä hetken.

"Ei, sä voit painuu sinne missä pippuri kasvaa!" huudahdin. "Päästä irti ja anna mun olla."

"Silja, anna mulle mahollisuus... Mä haluun selittää", Aarni vaati. "Oo niin kiltti."

Huokasin syvään ja annoin sen vetää mut sen telttaan.

Screen%20Shot%2001-25-15%20at%2003.41%20

Mä rojahdin millisekunnissa sen patjan päälle ja mulla oli vaikeuksii pitää silmät auki. Mä päätin silti yrittää kuunnella mitä asiaa Aarnilla oli - vaikkei se sitä kyl ansainnu.

"Nii... Mun ei ollu tarkotus levittää sitä kaikille. Mä vaan kerroin siitä Janille, ku me nyt vaan puhutaan näistä jutuista keskenämme, niinku säkin varmaan puhut sun hyvien kaverien kaa. Mut koita ymmärtää, että en halunnu sulle mitään pahaa ja koko juttu oli pelkkää kehumista, sä olit niin hyvä... Joten anteeks, Silja."

"Mee pois...", käskin ja suljin silmät.

Screen%20Shot%2001-25-15%20at%2003.42%20

"Toivottavasti sä lepyt vielä", Aarni tokas ja päätti kunnoittaa mun toivetta. "Mä tuun myöhemmin takas ja toivon et oot silloin valmis vastaamaan mulle."

Se lähti teltasta ja sulki suuaukon mennessään.

Screen%20Shot%2001-25-15%20at%2003.43%20

Samoihin aikoihin Aarnin yrittäessä saada mut antamaan sille anteeks, Jani ja Juulia oli taas liehittelemässä toisiaan. Molemman ihan päissään.

"Must ois ihana mennä sun kanssa nyt tonne meijän telttaan ja harrastaa vähä lemmenleikkejä", Juulia kuiskas Janin korvaan ja tuns jo reidellään miten Janin muna rupes kovettumaan. "Mä meen edeltä, nähään 10 minuutin päästä meijän teltassa..."

Juulia lähti kävelemään lanteen keinuen jättäen Janin ihailemaan sen täydellisen pyöreetä persettä.

Screen%20Shot%2001-25-15%20at%2003.44%20

Tasan 10 minuutin kuluttua Jani lähti suunnistamaan kohti niiden telttaa. Oli sysipimeetä, mutta se usko löytäneensä oikeen teltan ja avas sen. Mä loikoilin sisällä pelkissä alusvaatteissa, joten ei ihmekään että se tuli rohkeesti sisään.

"Mä oon halunnu sua koko illan, mä käyn niin kuumana ja mun on pakko saada sut nyt", se kuiskas ja hyökkäs sisään.

"M-mitä...", sain sanotuksi unenpöpperöisenä ja tuhannen tuiterissa. Tuliko Aarni takaisin?

Screen%20Shot%2001-25-15%20at%2003.48%20

Teltassa oli pilkkopimeää ja en nähnyt kunnolla, mutta oletin tulijan olevan Aarni. Sen anteekspyyntö oli purru muhun ja päätin, et olis ihan hyvä idea antaa anteeks. Hetken kuluttua mä tunsin käden hyväilevän mun tissiä ja mietin, että miks ei. Kyl se mulle kävis.

"Vau, ootko treenannu?" Jani kysyi huokailujen lomassa hivellen mun vartaloa päästä päähän. "Sun kroppa vaikuttaa jotenkin... kiinteemmältä."

Kuuntelin Janin kehuja hymyssä suin, oletuksena että puhuja oli Aarni.

Screen%20Shot%2001-25-15%20at%2003.52%20

Se kävi mun päälle ja suuteli innokkaasti. Rupesin riisumaan Janin boksereita ja se mun rintsikoita ja lopuks veti pikkarit pois mun päältä. Se puristeli mun tissejä ja persettä kehuen niitä valtavasti. Että mulla ois jotenkin kiinteemmät tissit kuin aikasemmin ja ehkä hitusen isommat. Sit se työnty sisään.

Se kaikki tuntu niin vitun hyvältä. Niin hyvältä.